Inspiraatiotiistai 10


Muistan kun olin ala-asteella ja meille opetettiin tupsujen tekoa. Olin aivan onnessani! Tupsun teko pahvirinkulalla syöpyi jonnekin selkäytimeen ja olen edelleen näin aikuisiällä siitä vähän fiiliksissäni. En tiedä miksi, mutta tupsut vetoavat minuun. Siitä huolimatta teen niitä aika harvoin. Jotenkin mua inhottaa tupsuja tehdessä se, kuinka paljon lankaa menee hukkaan. Ehkä juuri siksi tupsut eivät ole täällä Suomessa lyoneet niin läpi - meillä kun lanka on niin kallista. Lisäksi en oikein jaksa uskoa, että esimerkiksi tupsuista tehty tyyny - niin ihana kuin se onkin - voi kestää kovin kauaa käytössä. Eihän sitä voi pestä edes koneessa.

Tästä kaikesta huolimatta tupsut on ihania, joten tupsuja siis!


Laukkukoristeet: Pearl and Shine Jewelry


Flamingo: Kittenhood


Pilvi: Sweet Poom

Kori: HonestlyWTF

Ohjeita tupsujen tekoon: Heart Hook Home

Oliko sulle tuttuja nämä kaikki tupsujen teko-ohjeet? Mulle oli ihan uusi juttu että isoja tupsuja voi tehdä myös vessapaperirullilla. Nerokasta! Pitääpä testata. Haarukka sen sijaan on ollut joskus testissä ja se ei ihan vakuuttanut.

Kommentit